loading...
سایت تفریحی سرگرمی خزبوک
به بهترین پایگاه سرگرمی تفریحی دنیا خوش اومدین ...

... با سلام و خسته نباشین خدمت کاربران ... به بهترین و توپترین سایت تفریحی سرگرمی دنیا خوش اومدین ..

.

 
برای ارتباط با مدیریت سایت از طریق ایمیل و یا شماره تلفن اقدام کنید.


با عضویت رایگان  در سايت شیتونک از امکانات ویژه زیر بهرمند خواهید شد

 چت روم  بازی انلاین  فال حافظ  مترجم متن  موزیک انلاین  تعبیر خواب

برای عضویت و استفاده از امکانات ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 




Alireza بازدید : 206 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

 

جمله های غمگین جدایی

 

جمله های غمگین جدایی

 

ندیدن َت . . .
انتظار َت . . .
گمشدن َت . . .
رفتن َت . . .
نبوسیدنَ ت . . .
جای خالی َت . . .
نیامدنَ ت . . .
با خود در این فکرم ، من خود ” لغت نامه ” درد م !
::
::
خنده را معنی سرمستی مکن ، انکه میخندد غمش بی انتهاست . . .
::
::
از وقتی رفته ای چشمانم را نبسته ام ، روی پلکم نشسته ای !
میترسم ببندم و دیگر نبینمت ؛ من تصویرِ بودنت را اینجا به چشمانم نشانده ام . . .
::
::
آرام در گوشه ای نشسته ام ، کار از چسب و باند و پانسمان گذشته ؛ زخم به روحم رسیده !
::
::
عادت ندارم درد دلم را ، به هـمه کس بگویم . . . !
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم ، تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی !
::
::
من تو را دوست دارم !
تو مرا دوست نداری !
باشد ولی من به “ دوست ” مشترک مان حسودی ام می شود . . .
::
::
” بزرگ شدن ” تنها آرزوی بچگیم بود ، که واقعا به تجربه اش نمی ارزید . . .
::
::
ببین . . . !
سراغ مرا هیچکس نمی گیرد . . .
مگر که
نیمه شبی . . .
غصه ای . . .
غمی . . .
::
::
فاصله تان را با آدم ها رعایت کنید ؛
آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز ؛
و آن وقت شما مقصری . . . !
::
::

 

روزگار همیشه خوب میگذرد ؛ البته نه برای من، بلکه از روی من . . .
::
::
هیچکسی بعد هیچ کس دیگه نمرده !
ولی خیلیا بعد خیلیا دیگه زندگی نکردن . . .
::
::
خیلی ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺖ که “بی تابم ”
دلم تاب ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ !
ﻭ ﯾﮏ هل محکم . . .
که ﺩﻟﻢ ﻫـُﺮّﯼ ﺑﺮﯾﺰﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ . .
ﻫﺮ ﭼﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻠﻨﺒﺎﺭ ﮐﺮﻩ ﺭﺍ . . .
::
::
بعضی وقتا هم من هستم . . .
تو هستی . . .
اما قسمت نیست !
::
::
تمام زندگی ام را حراج کردم ولی او رفت و گفت : هیچ ارزانی بی علت نیست !
::
::
آهسته فتح کرده ای با چشمهایت هرچه داشته ام را !
حالا تمام جهان من مستعمره ی توست . . .
::
::
یه وقتایی هست که جواب همه نگرانیات و دلتنگیات میشه یه جمله که میکوبن تو صورتت !
“بهم گیر نده ، حوصله ندارم . . . ”
::
::
دلم به حال “ ما ” می سوزد ، که “ من و تو ”
خیلی وقت است تنهایش گذاشته ایم . . .
::
::
بعضی‌ وقتا باید بذاری آدما همینطوری برن ، نه برای اینکه اونا واسه تو با ارزش نیستن . بلکه برای اینکه تو دیگه برای اونا با ارزش نیستی‌ . . .
::
::
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﯾﻪ ﺁﺩﻣﯽ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﻬﻢ ﺷﺪ ، ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﺶ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﺍﻭﻥ ﺑﺸﮑﻨﯽ . . .
::
::
آن روزها صدای تو در گوشم میپیچید و خوابم میبرد . . .
این شبها صدای تو در دلم میپیچد و بیدارم میکند . . .
::
::
تو این دنیا به هرکی تکیه کردم ، جا خالی داد وبه زمین خوردنم خندید . . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه نوع مطالبی قرار دهیم؟
    ارسال مطلب

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزٔ کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنند گانه سایت باشید تنها با فشارد دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید
    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.

    برای ارسال مطلب کلیک کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 128
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 655
  • بازدید کلی : 1,651,996
  • تبادل لینک

    لینک باکس اسکینک دات آی آر